در کنج دایره ی تنهایی

سلاااااااااااااااام سلام یعنی الفبای آشنایی سلام یعنی دوباره از نو سلام یعنی جاری شدن سلاااااااااااااااااااااااااااااااام دوس جونام

در کنج دایره ی تنهایی

سلاااااااااااااااام سلام یعنی الفبای آشنایی سلام یعنی دوباره از نو سلام یعنی جاری شدن سلاااااااااااااااااااااااااااااااام دوس جونام

ترانه 1

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

دارم میرم بدون حرف خودت میدونی مجبورم

خودت میدونی دروغات یکی دو تا نبود جونم

دارم میرم که هم خو شم کمی با دردای تازه

همون دردا که از این من یه کوه غصه میسازه

 

خداحافظ آروم آروم تو ای رویای بی بارون

دارم میرم ولی انگار خداحافظ میگی آسون

خداحافظ تب سردم نبودی مونس و همدم

خداحافظ دارم میرم نگفتی بی تو میمیرم

 

تو قاب خاطرم یک طرح من از عشق تو میذارم

که تا یادش نره قلبم که از عاشقی بیزارم

می مونه از منه تنها تن خسته و این سازم

نمیشم عاشق هیچ کس میشه مطلع آوازم

 

خداحافظ آروم آروم تو ای رویای بی بارون

دارم میرم ولی انگار خداحافظ میگی آسون

خداحافظ تب سردم نبودی مونس و همدم

خداحافظ دارم میرم نگفتی بی تو میمیمرم

                                                                    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
زهرا رنجبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی