در کنج دایره ی تنهایی

سلاااااااااااااااام سلام یعنی الفبای آشنایی سلام یعنی دوباره از نو سلام یعنی جاری شدن سلاااااااااااااااااااااااااااااااام دوس جونام

در کنج دایره ی تنهایی

سلاااااااااااااااام سلام یعنی الفبای آشنایی سلام یعنی دوباره از نو سلام یعنی جاری شدن سلاااااااااااااااااااااااااااااااام دوس جونام

غزل 1

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ب.ظ

به دور از من کجا؟ بی من چرایی؟

کجایی تو، کجایی تو ،کجایی؟

نخفته است دیده ام تا به سپیده

که تا شاید شبی از در درآیی

تو آیی هر نظر در پیش چشمم

نمیخواهم ز تو وهم و خیالی

بپرس از من که نه، حال دلم را

ندارد یک دمی تاب جدایی

اگر داری ز من اندوه بسیار

نکرده است این دلم بر تو جفایی

سزای دل دل, شوریده ی من

نباشد روز و شب آه و فغانی

بیا ای جان به بالین چون بترسم

امانم را برد چشم انتظاری

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۴
زهرا رنجبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی